poniedziałek, 11 lipca 2016

Szydełkowe japonki dla maleńkiej dziewczynki

Szydełkowe japoneczki zrobiłam dla naszej Martynki. W internecie jest sporo ślicznych wzorów, ale ja jak zwykle inspirując się zdjęciami, robiłam dopasowując do stópek własny projekt. Japonki mają zszyte dwie podeszwy aby nie były wiotkie i ładny jest efekt połączenia dwóch kolorów. Całość wykonałam z bawełny ( Baby Cotton Gazzal ) szydełkiem nr 2,5. Kwiatki i kokardkę zrobiłam z kordonka Kaja 15 szydełkiem nr 1,5. Długość bucika to 11 cm. Martynka zachwycona szczególnie gdy uda jej się zdjąć sandałek, co wcale nie jest łatwe, i wziąć do buzi.





9 komentarzy:

  1. Cudowne! Piękne japonki :-) Ślicznie i słodko wyglądają na maleńkich nóżkach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, dopracowane w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są; perfekcyjnie wykonane.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze słodziaki ;) prześlicznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego. Nie wpadłabym na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...