poniedziałek, 18 lipca 2016

Aniołki z filcu jako podziękowanie na Chrzciny

W ramach poznawania nowych technik postanowiłam spróbować swoich sił z nowym dla mnie tworzywem. Tak się akurat złożyło, że filc wygrałam w konkursie na grupie Zabawki - Do It Yourself! na Facebooku, za co serdecznie dziękuję. Grupę polecam bo znaleźć tam można sporo inspiracji. Długo się zastanawiałam na co go przeznaczyć ale, że przyszedł czas organizacji chrzcin naszej Martynki to wpadłam na pomysł aniołków jako podziękowania dla gości. Pomysły na kształty aniołków czerpałam z internetu oraz własnej wyobraźni. Rozmiar maskotek to około 10-13 cm, wypełniłam je poliestrem takim jak w poduszkach. Mam nadzieję że sprawiły radość obdarowanym bo mnie wykonywanie ich dało wiele frajdy. Takie słodziaki wyszły że za każdym razem kiedy na nie spoglądałam wywoływały mój uśmiech. A Wam jak się podobają?





17 komentarzy:

  1. Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywna uśmiech zroszony pozytywna energią <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne aniołki :-) Fantastyczny pomysł na niebanalne podziękowania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny.Aniołki cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię uśmiechu, bo sama również uśmiecham się na ich widok. Śliczne podziękowanie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowne <3 ! chętnie zawiesiłabym kilka aniołków w pokoju córki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aniołki pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...