poniedziałek, 4 lipca 2016

Szydełkowa Świnka Peppa 2

Bardzo lubię wykonywać szydełkowe zabawki. Tę Świnkę Peppę nr 2 (Peppa nr 1) zrobiłam na zamówienie jakiś czas temu, ale dopiero dziś znalazłam jej zdjęcia i chciałam się nią pochwalić. Maskotka jest dość duża, ma ok. 25 cm. Całość robiłam szydełkiem nr 3 z akrylu, a nowością są naklejone plastikowe oczy. Zwykle wszystkie elementy zabawek wykonuję szydełkiem, ale ponieważ dziecko, dla którego przeznaczona jest Peppa, to duży chłopczyk stąd pomysł z naklejeniem oczu. Szydełkowe zabawki muszą być nie tylko miłe, ładne ale, także, a może przede wszystkim bezpieczne.




11 komentarzy:

  1. Cudna świnka.Wszystkie twoje prace są piękne i pomysłowe.Mistrzyni pomysłów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała świnka :) moja córcia ją uwielbia, a ta jest przepięknie wykonana jak prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna świnka :-) Peppa idealna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna świnka. Jak prawdziwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta Twoja świnka Peppa.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest możliwość zakupu takiej świnki. Potrzebuję jako prezent na roczek. I bardzo mi zależy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...