poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Szydełkowa ośmiornica

Dziś coś w morskim klimacie, bo jak części mieszkańców Krakowa marzy mi się wyjazd nad morze w najbliższe wakacje, żeby choć na krótko uciec od naszego smogu. Maskotkę ośmiornicę wykonałam z akrylu Himalaya Mercan szydełkiem nr 3 i wypełniłam antyalergicznym poliestrem. Głowonóg ma długość z mackami  ok.32 cm i obwód 27 cm. Jest świetną zabawką i super przytulanką dla maluszka. Macki to element dobry do ćwiczenia chwytu rączek, a miękka głowa do ściskania.Doszyłam ośmiornicy kwiatek i macki od dołu zrobiłam białe, w ten sposób chciałam złagodzić jej wygląd i zachęcić dziecko do zabawy.







10 komentarzy:

  1. Wygląda prześlicznie :) Bardzo sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka, a kwiatuszek dodaje jej kobiecego wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza ośmiornica.Kolor sliczny i kwiat dodaje uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna !!! Wykonanie jest rewelacyjne!!! Precyzja i staranność , jestem oczarowana !!! Pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych chwil :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :)
    Sądzę, że żadne dziecko nie będzie trzeba zachęcać do zabawy z taką rewelacyjną ośmiornicą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieesamowita !!! :) Cuuudo znowu stworzylas :)) Bardzo fajna osmiornica Ci wyszla :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Aaa i trzymam moocno kciuki za wakacje nad morzem !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna maskotka :-) Świetny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...