poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Szmatka przytulanka króliczek Kinia

Nawiązując jeszcze do ostatnich Świąt wykonałam szmatkę-przytulankę z główką zajączka. Całość zrobiłam szydełkiem nr 3 z akrylu dla dzieci RED HEART, dzięki czemu jest milutka i mięciutka. Prosty wzór kwadratu 'babuni" obrobiłam muszelkami, a główkę, uszy i rączki są z półsłupków. Szmatka przytulanka powstała z myślą o mojej wnuczce stąd te kolory: róż, biel i mięta. Bok kwadratu ma około 35 cm więc dla naszej małej dziewczynki służy nawet jeszcze jako kocyk :-). Martynka uczy się właśnie chwytać przedmioty więc uszy i rączki króliczka nadają się do tego idealnie. Kinia, bo takie imię otrzymała szmatka bardzo się spodobała mojej wnuczce przez co mam motywację do dalszego dziergania.




8 komentarzy:

  1. Śliczny króliczek i piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna przytulanka :-) Słodki króliczek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kocyk ze słodkim króliczkiem ! Pozdrawiam serdecznie ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczne, można dziecię okryć i przytulić króliczka. Kolorki bajeczne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudna jest :)))) To Skarb miec taka Babcie Pieknie :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i jakie ma fajne delikatne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka przytulanka daje ogromną radość maluszkowi, jest super pomyślana. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...