poniedziałek, 9 lutego 2015

Serce z róż na walentynki

 Walentynki w Polsce obchodzone są; jak podaje Hanna Szymanderska w książce " Polskie tradycje świąteczne"; od 1992 roku. Część osób uważa, że jest to święto komercyjne, ale mimo to coraz więcej jest jego zwolenników. Dzień świętego Walentego to doskonała okazja, żeby wyrazić swoje uczucia do drugiej osoby. Jest kilka symboli dotyczących tego dnia, jak serce, kolor czerwony, róże, gołębie, kokardki czy trzy XXX umieszczane pod życzeniami na kartce.
  Ja wykorzystałam trzy symbole i wykonałam czerwone serce z różami. Uszyłam serce z bawełny i wypełniłam. Później zrobiłam z akrylu 4 szt dużych i 14 szt mniejszych szydełkowych róż, które  doczepiłam do górnej części wcześniej przygotowanego serca. Przymocowałam jeszcze wstążkę, żeby można całość powiesić.
  Życzę udanego tygodnia i zakończenia go sympatycznymi walentynkami.





10 komentarzy:

  1. Cudne serce! Jest przepiękne - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serducho. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serce, bardzo fajny pomysł z różami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serducho; idealne dla najbliższej sercu osoby.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serduszko i takie słodziutkie i milutkie,różyczki na nim przepiękne.Dziękuję za odwiedzinki i komentarzyk na moim blogu:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne to serducho!!!
    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy z filcową torbą w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Walentynkowe serce naprawdę piękne! Doceniam prezenty, które nie sa wykonywane taśmowo, nie pochodzą z Chin, są niepowtarzalne. Takie właśnie jest to serducho.
    A co do komercyjności święta... Fakt, jest to święto komercyjne. Ale chociaż jest czymś uwarunkowane, ma sens. Warto przecież wyznawać miłość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...