poniedziałek, 2 lutego 2015

DIY Szydełkowe serce

   Luty zaczął się u Nas piękną zimą, trochę śniegu, niewielki mróz i słońce. Niedługo będą imieniny Walentego, może ktoś będzie chciał zrobić serduszko trójwymiarowe wg mojego sposobu. Użyłam tym razem cienkich nici bawełnianych i szydełka nr 1,75.



Zaczęłam od sześciu półsłupków na kółku. Po ściągnięciu zamknęłam kółko oczkiem ścisłym.


Rząd I: podwoiłam ilość półsłupków(psł) tzn. mam teraz 12 psł zamkniętych oczkiem ścisłym (oś)
Rząd II: 1 psł w 1 psł, 2 psł w 1 psł powtarzam do końca okrążenia mam teraz 18 psł, które zamykam oś
Rząd III; jak rząd II
Wykonałam  dwie takie same półkule.


Półkule połączyłam po wewnętrznej stronie pięcioma półsłupkami.




Połączone półkule obrobiłam w koło półsłupkami: 1 psł w 1 psł. Pierwszy psł zaznaczyłam .


Na bokach serduszka gubię oczka w każdym okrążeniu po jednym w zaznaczonych miejscach.


Przed zamknięciem serduszka umieściłam w środku  drewniany koralik i wypełniacz.


Tak wykonane serduszko ma ok. 4 cm, gdy używałam akrylu i szydełka nr 3 serduszko miało ok. 9 cm.
Życzę miłej zabawy przy tworzeniu walentynkowych prezentów.

6 komentarzy:

  1. W szydełkowaniu niestety nie jestem mistrzem, ale coś mi się wydaję, że namówię mamę do zrobienia takiego serduszka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. opiero co trafilem na Twojego bloga, zdazylem przeczytac dopiero dwa ostatnie wpisy, ale szczerze muszę Ci już to teraz powiedziec, ze jest to jedna z najlepszych stron na jakie ostatnio trafilem :) Naprawde swietnie piszesz, sam chcialbym posiadac tak ogromny talent do pisania, jaki to talent niezaprzeczalnie wielki posiadasz Ty :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super serduszko. Dziękuję za kursik. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za kursik, może się przydać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...