poniedziałek, 16 września 2013

Zebra Zou

Dla trzylatka koleżanki zrobiłam zebrę Zou. Ponieważ nie znałam takiej postaci, więc musiałam obejrzeć bajkę na YouTube i na jej podstawie wykonałam zwierzątko. Użyłam szydełka 3,5 i całość wykonałam półsłupkami. Żółte spodenki można zdejmować. Do wypełnienia wykorzystałam środek poduszki z Ikei, więc maskotkę można prać bez uszczerbku dla jej wyglądu. Całość ma wysokość 23 cm, jest miękka, lekka i bezpieczna. Maluch poznał, że to jego ulubieniec z ekranu i już nie wypuścił go z rączek, a dla mnie było to potwierdzeniem, że maskotka jest udana.





9 komentarzy:

  1. Zebra jest poprostu wspaniała !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :-) Spodenki pasują idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zebra no i ta jej zawadiacka grzywka - cudo :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zou to ulubieniec mojej półtorarocznej córki, więc chyba muszę się nauczyć ją dziergać. Twoja zebra jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super maskotka i te spodenki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę! Zebra jest super :)
    Też nie znam tej bajki, ale wyszła Ci genialnie!
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to jest niesamowite, zebra :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, czy jest mozliwosc zamowienia u Pani zebry Zou? prosze o kontakt iwonka13m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcialam zapytac, czy mozna zamowic taka Zeberke Zou i Pani ? I ile ewentualmie kosztuje? Bardzo prosze o kontakt: zmpaula@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...