poniedziałek, 6 listopada 2017

Sweterek z sówką

Polska jesień bywa kapryśna, czasem jest bardzo zimno, ale bywają także piękne dni jak ostatni weekend. Właśnie wczoraj udało się zrobić zdjęcia Martynki w sweterku z golfem, który stanowi komplet z czapeczką. Wspólny motyw to sówki. Sweterek, a może poncho, robiłam od góry tzn. zaczęłam od golfu drutami nr 3, dalej dodając systematycznie oczka poszerzałam go, dół i koniec rękawków wykonałam oddzielnie. Zaletą takiego dziergania jest uniknięcie zszywania części. Inspiracją do zrobienia tego sweterka były zdjęcia, na które trafiłam w internecie. Pokazane na nich było temptatino poncho dla dziewczynki. Model tego poncha bardzo mi się spodobał.





9 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...