poniedziałek, 20 listopada 2017

Sweter z bąbelkami część 2

Prezentuję dziś ukończony sweter czy raczej tunikę z bąbelkami. Na jego wykonanie zużyłam ok. 1,1 kg włóczki Nepal (wełna z alpaką) robiąc całość na drutach nr 5 pojedynczą nitką. Długość tuniki to ponad 80 cm, a obwód w biodrach ponad 100 cm. Przód i tył mają taki sam układ ściegów i wykonałam je tradycyjną metodą tzn.zaczęłam od dolnego ściągacza każdą część oddzielnie i po zakończeniu zszyłam. Małą kokardką z włóczki zaznaczyłam tył tuniki.






7 komentarzy:

  1. Cudo!
    Pomysł z kokardką podkradnę bo mam w przypadku niektórych swetrów dylemat gdzie jest przód, a gdzie tył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ależ to musiało być roboty z tymi bąbelkami :) Tunika wygląda na bardzo ciepłą! Ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota:) I na pewno będzie bardzo ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no... Trochę się nabąblowałaś ;))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super,wyglada jak mini sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! I ten kolor - szary? błękit? - niezwykły!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...