poniedziałek, 13 listopada 2017

Sweter z bąbelkami część 1

Ciekawy pomysł na sweter podrzuciła mi znajoma. Znalazła go na stronach Vogue i zapragnęła mieć podobny. Na sweter wybrałyśmy włóczkę Nepal z alpaką i druty nr 5. Dziś chciałam pokazać wzory, które pojawiły się na górze swetra. Bardzo czasochłonne okazało się wykonanie kilkudziesięciu bąbelków. Obok nich umieściłam warkocz i kłosek, a ściągacz pojedynczy zrobiłam z przekręcanych prawych oczek. Całość postaram się pokazać w następnym poście.





8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa całości.
    Zdjęcia fragmentów bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa całości.
    Zdjęcia fragmentów bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow Aleee Cuuuuudo :))))) Niesamowicie juz teraz widze i rzeczywiscie baaardzo czasochlonny. Ale i Nieeesamowity :)))) Baardzo mi sie podoba :)))) No to czekam na calosc :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo fajnie, ciekawa jestem całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie na pewno bardzo cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się baardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...