poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Quilling - kwiatowe obrazy

W prezencie otrzymałam przepiękny obrazek wykonany metodą quillingu. Mnie ta technika jest niestety jeszcze obca więc tym bardziej ucieszyłam się dostając takie cudeńko. Agnieszka, twórczyni tego dzieła, ma talent i jak widać umie go wykorzystać. Podziwiam dokładność i precyzję w sklejaniu tych żmudnie skręcanych wąskich pasków papieru. Mój obrazek ma wielkość kartki A4. Przedstawiam poniżej kwiaty tej samej autorki, także śliczne, ale już nie dla mnie.





7 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać obrazki stworzone tą techniką :-) Niestety i mnie ona jest obca... czego bardzo żałuję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczne są te obrazki, piękna dekoracja do pokoju:) , fajny były by takie 4 obrazki , na każdą porę roku :) , Kochana będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział w moim konkursie:* http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!!!
    Oglądałam w internecie na inspiracjach podobne, ale i także wyszywane kwiaty wstążeczkami. Obie techniki to wyższa szkoła jazdy:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Robią wrażenie, widzę całe mnóstwo pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie pięknie się prezentują choć sama nigdy tego nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...