poniedziałek, 22 lutego 2016

Szydełkowe koszyczki wielkanocne

Do Świąt Wielkanocnych jeszcze daleko, ale ja już zabrałam się do przygotowywania świątecznych drobiazgów. Wczorajsza niedziela nie sprzyjała spacerom, było pochmurno, deszczowo i dlatego miło spędziłam czas z szydełkiem, gorącą herbatą i ciekawą książką.
Z bawełny, szydełkiem nr 3,5 wykonałam koszyczki wielkanocne dla dziewczynek. Żółte zrobiłam wzorem koszyczkowym z słupków reliefowych i ozdobiłam kolorowymi kwiatkami. Białe to wzór powtórzony z ubiegłego roku, który podobał się obdarowanym dzieciom i dlatego postanowiłam do niego wrócić.






12 komentarzy:

  1. Ojej śliczne te karteczki,takie pomysłowe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne koszyczki.Jesteś super zdolną kobietką.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koszyczki :-) Świetny pomysł na niebanalne koszyczki Wielkanocne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne ! Nie wiadomo, które śliczniejsze. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i takie wiosenne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne koszyczki.Super!!!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta u Ciebie coraz bliżej - koszyczki przepiękne
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe i prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...