poniedziałek, 6 lipca 2015

Szydełkowy ząbek dla Wróżki Zębuszki

Mam w rodzinie dziecko, któremu właśnie zaczęły wypadać mleczaki. Jest to dzielny chłopczyk, więc przyjmuje ten fakt pogodnie i absolutnie nie boi się, ale znam takie dzieci, które bardzo to przeżywają i bajkowa postać Wróżki Zębuszki może tu pomóc. Zrobiłam maskotkę w kształcie ząbka aby zwabić Wróżkę, która zamieni zostawiony ząbek w upominek lub pieniążek. Zabawkę zrobiłam z akrylu szydełkiem nr 3,5 półsłupkami. Ozdobiłam ząbek koroną, dodałam sznureczek do powieszenia i oczywiście naszyłam kieszonkę, aby Wróżka mogłam dokonać wymiany.




7 komentarzy:

  1. No..taki ząbek może pocieszyć każdego maluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :-) Cudowna Wróżka Zębuszka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ząbek wygląda bardzo zabawnie, na pewno ucieszy maluszka:) pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :) Z takim ząbkiem wypadanie nie jest już straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc :) Muszę Ci przyznac, ze posiadasz naprawdę ogromny talent do pisania, Twoje teksty są swietne, mam nadzieje, ze jeszcze dlugo dane mi będzie je czytac, bo rzadko kiedy można spotkac się z czymś tak wartosciowym w sieci, szczegolnie w naszym polskim internecie, gdzie niektorzy naprawdę potrafia się popsiac w zlym tego slwoa znaczeniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam czy można od Pani kupi takiego żabka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...