czwartek, 23 lipca 2015

Letni szydełkowy kapelusz

 Lato mamy upalne, słoneczne i dlatego zdecydowałam się na zrobienie kapelusza. Jest on wykonany z bawełny Muza 10 szydełkiem nr 1,75. Robiłam go nitką pojedynczą i zużyłam ok.80 g nici. Taki letni, szydełkowy kapelusz dla siebie zrobiłam pierwszy raz. Gdybym miała zrobić kolejny byłyby on wykonany podwójną nitką i wówczas nie musiałabym go usztywniać. Kapelusz zdał egzamin na spacerze. Jeśli chodzi o wzór, to właściwie jest on moim pomysłem chociaż w internecie można znaleźć mnóstwo bardzo ciekawych schematów.






8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Fajnie się rondo układa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy długich włosach kapelusz wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Przepiękny kapelusz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kapelusz bardzo ladny a nawet przepiekny.A wkoncu go usztywnilas czyms?😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...