poniedziałek, 3 czerwca 2013

Torebeczka Hello Kitty

Szydełkowa torebeczka z serii Hello Kitty zrobiona jest z nici bawełnianych nr 5. Wzór półsłupków wykonałam szydełkiem nr 3. Torebeczka okazała się dość sztywna i mam nadzieję, że zachowa kształt po częstym praniu - co w przypadku noszenia przez małe dziewczynki będzie nieuniknione. Ponieważ użytkowniczkami będą dziewczynki w różnym wieku więc wykonałam trzy wielkości: najmniejsza ma wymiary 8x5, średnia 14x9,5 i największa 17x10,5 centymetrów.




7 komentarzy:

  1. bardzo cukierkowo wygląda a zwłaszcza zachwyci wielbicieli tej bajki/ bo to chyba bajka, nie jestem na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała torebeczka- małą właścicielkę zachwyci pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest - chyba wiem, co zrobię chrześnicy na urodziny ;) Dziękuję za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka jest poprostu SUPER !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko jest cudowne szkoda zę nie ma opisu jak wykonac buciki,czapeczki i torebeczkę.Mam malutką wnuczkę ma 3 m-ce,i chcialabym cos dla niej wydziergac ,ale tak perfekcyjnie to ja nie umiem,ale jakby byl jakis opis prosty, to bym spróbowała.A może można poprosic o takie opisy ?Byla bym zachwycona o ile to nie kłopot-pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...