poniedziałek, 29 lipca 2019

Szydełkowy plecak - technika gobelinowa

Witam. Tym razem dla Martynki zrobiłam plecaczek, niewielki, potrzebny na drobiazgi zabierane na spacer czy plażę. Zastosowałam do jego wykonania technikę tapestry crochet czyli szydełkowy ścieg gobelinowy. Wzór ten jest dwustronny, szydełkowałam jednocześnie dwoma kolorami prowadząc zapasową nitkę wewnątrz półsłupka. Taka technika stosowana do tworzenia toreb typu mochila bag jest bardzo praktyczna gdyż w środku plecaka nie ma luźnych nitek. Plecaczek zrobiłam z bawełny YarnArt Jeans Plus, dość grubej [ 100 g/ 160 m ], szydełkiem nr 4,0.





3 komentarze:

  1. Bardzo ładny plecaczek :)Ja się przymierzam i przymierzam i zawsze nie mam kiedy zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plecak a delfinek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest <3 Świetny wzór i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...