środa, 12 grudnia 2018

Aniołki szydełkowe

W powietrzu czuć już zbliżające się Święta  i mnie udzieliła się ich atmosfera. Zaczęłam więc powoli szydełkować ozdoby na choinkę. Na początek wybrałam aniołki. Pierwszy wykonałam wg wzoru zamieszczonego w Szydełkowaniu nr 4/2012. Na kolejne nie miałam schematu, ale tak mi się podobał aniołek szydełkowy umieszczony na Printereście, że musiałam spróbować podobny wykonać.
Przypominamy o naszym świątecznym rozdaniu: tutaj.
Oraz warsztatach w Koty na płoty w Gdańsku 16 grudnia: tutaj.




5 komentarzy:

  1. Śliczne aniołki te dugie takie delikatniutkie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Anioły , fajnie wyglądają na oknach . Miałam kiedyś takiego :)**

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aniołki. Te "gazetkowe" robię co roku. Fajnie się prezentują w oknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...