poniedziałek, 22 października 2018

Dresik - pierwsze kroki szycia na maszynie

W ostatnią sobotę miałam przyjemność brać udział w warsztatach szycia w 'Chce mi się' w Gdańsku. Projekt jaki wykonywaliśmy to dresik dla dziecka. Poniżej krótka fotorelacja oraz moje 'dzieło' :-). Jak na pierwszy raz to nieskromnie uznaję że jest super. Martyna jeszcze go nie ubrała bo zrobiłam go trochę na wyrost, na rozmiar 110, ale to już niedługo - oby chciała go nosić albo raczej oby pasował. Jeśli chodzi o same warsztaty to gorąco polecam, miejsce, blisko Galerii Bałtyckiej na przytulnym poddaszu budynku Blokfitu. Zajęcia trwały 5 godzin, minęły jednak błyskawicznie w sympatycznej atmosferze. Wszyscy bardzo pomocni i weseli. Pani prowadząca świetnie tłumaczyła,  cierpliwie odpowiadała na nasze pytania oraz ratowała nas z każdej 'maszynowej' opresji. Przyznaję, że po tym kursie 'szycie' nie jest już takie straszne jak mi się wydawało i mam nadzieję, że jeszcze wrócę do tego typu rękodzieła. Już dziś myślę aby uszyć coś na bal Halloween dla córki do przedszkola. A Wy lubicie szyć?







3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem, czy to była pierwsza próba szycia czy masz jakieś doświadczenie?
    Pozdrawiam
    Kat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była to naprawdę pierwsza moja próba szycia na maszynie.
      Pozdrawiam
      Marta

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...