poniedziałek, 17 września 2018

Chusta Semele

Dość długo nosiłam się z zamiarem wykonania chusty Semele. Wzór wydawał mi się trudny, ale gdy już zaczęłam go realizować okazało się, że " nie taki diabeł straszny jak go malują". Dobry opis wykonania tej chusty znalazłam na blogu "ABC robótek na drutach".Na pierwsze przerobienie wzoru wybrałam akryl więc chusta wyszła więc niezbyt gruba i na chłody wczesnojesienne na pewno się przyda. Zdjęcia zrobiłyśmy na uroczym Placu Generała Stanisława Maczka w Gdańsku. W tle widać oryginalnie udekorowane stare drzewa akacji. Ktoś wykonał piękne, kolorowe kompozycje z szydełkowych kwadratów. Niestety nigdzie nie mogłyśmy znaleźć nazwiska twórcy tego dzieła.
Dane techniczne chusty:
akryl 100 g -250 m
druty nr 4,5
waga 200 g
długość 225 cm, szerokość 70 cm








Zapraszamy Was na konkurs na Facebooku:
https://www.facebook.com/238068366297984/posts/1606962066075267/


12 komentarzy:

  1. Jest niesamowita,widziałam ich sporo ale boję się podejśc i ugryźc ją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam ją wielokrotnie robić ale zawsze utknęłam na wyjściu z pierwszego liścia i odstawiłam wzór na kiedyś:) Twoja wyszła pięknie:) Nie mam konta na fb a co z konkursem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest na fb, ale dla blogerów też jest przewidziany. Pozdrawiamy

      Usuń
  3. Piękna! Wzór idealny na chusty!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jesień będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna :)))) Suuuper zdjecia :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...