poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Wdzydze i najstarszy skansen na Kaszubach

Witajcie, dziś chciałam się z Wami podzielić fotorelacją  z pięknego, najstarszego skansenu w Polsce położonego nad brzegiem jeziora Gołuń: Muzeum we Wdzydzach Kiszewskich. Można tam zobaczyć zachwycające hafty i mnóstwo rękodzieła, czyli coś co my uwielbiamy, więc jeśli będziecie na Kaszubach lub w drodze nad morze to warto odwiedzić to miejsce. Skansen jest przyjazny dzieciom, na wejściu dostaliśmy 'wózek' miniaturową furmankę, która sprawiła Martynie wielką frajdę, a nam ułatwiła przemieszczanie się, bo obszar muzeum to aż 22 ha :-). Jedna zabytkowa chata jest przeznaczona dla dzieci, gdzie mogą one wszystkiego dotykać i poznawać historię przez zabawę - naprawdę genialna sprawa. Muzeum oferuje również warsztaty między innymi tkactwa, haftowania i tworzenia kwiatów z bibuły (polecamy sprawdzić wcześniej dostępność i terminy). My na pewno tutaj wrócimy!










10 komentarzy:

  1. Dawno temu byłam w tym skansenie i była zachwycona haftami - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj super tam jest,byłam tam kiedyś jak miałam naście lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłem dzieckiem, chyba odwiedziłem to miejsce, ale ręki nie dam sobie uciąć :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji zwiedzać tego muzeum, ale twoje zdjęcia i opis bardzo zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam z rodziną 18 lat temu. Super miejsce. Najbardziej podobała nam się szkoła. Moje córki do dzisiaj potrafią recytować kaszubskie nuty. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam :D uwielbiam odwiedzać takie stare Polskie wioski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wszystko tam mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...