poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Szydełkowa, żółta serwetka

Należę do osób, które lubią gromadzić i przechowywać czasopisma i książki dotyczące mojego hobby. Często zaglądam do starych egzemplarzy i nieraz wypróbowuję zamieszczone tam wzory. Tak też było z prezentowaną poniżej serwetką. W trzecim numerze Moich Robótek z 2012 roku znalazłam wzór serwetki określonej tam jako serwetka klasyczna. Żółty kordonek, szydełko nr 1,25 i przyjemny, wiosenny wieczór to przepis na wykonanie takiej ozdoby o średnicy 31 cm.



10 komentarzy:

  1. Musze pokazać ten wpis mojej mamie, też uwielbia szydełkować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,taka fajna żółta jak słoneczko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Piękne. dlaczego moje szydełka nigdy mi tak ładnie nie wychodzą?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wiosenna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuudowna serwetka :))) Aleez ja uwielbiam zolte dodatki :))) Cuuudna :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :)) Wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To już wiem co podpowiem żonie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...