poniedziałek, 15 stycznia 2018

Skarpetki dziecięce robione na drutach

Bardzo dawno temu robiłam skarpetki na drutach i w związku z zamówieniem musiałam sobie przypomnieć, według mnie, najprostszą metodę wrabiania piętki. Do robienia skarpetek wybieram pięć drutów pończoszniczych, ponieważ wygodniej mi się na nich dzierga niż na drutach z żyłką, szczególnie, że skarpetki mają rozmiar 23, czyli są maleńkie. Materiał to 100% wełna, ścieg gładki prawy i ściągacz 2 oczka prawe na 2 oczka lewe. Kolor skarpetek dobrałam dla małego chłopca. Mam nadzieję, że będą dobrze grzały małe stópki.




15 komentarzy:

  1. Ciepłe!!! Super... Ciekawe czy dałyby radę mojemu młodemu, cokolwiek zakładam mu na nóżki i tak ma chłodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i na pewno ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze...mam nadzieję , że dobrze czynią swoją powinność :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne i do tego Cieplusienkie :)) Takie najbardziej lubimy :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam, bo ja nie wiem jakbym miała się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. rozmiar 23 to jaki wiek dziecka na oko? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dla dziecka idealne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...