poniedziałek, 18 września 2017

Sweterek z motywem liści

Skończyłam kolejny sweterek dla Martynki. Robiłam go od góry, co jest ostatnio moją ulubioną metodą, zaczynając od plisy wokół szyi, dalej wzór liści, który wspaniale nadaje się do tego typu bluzek, później już tylko do dołu i do końcowej plisy. Dorobiłam rękawki i sweterek gotowy bez szycia. Materiał to akryl, którego zużyłam ok. 30 dkg, Druty z żyłką nr 3. Sweterek jest na rozmiar ok. 96. Martynka już zaakceptowała nowy sweter i nawet wybrała się w nim na spacer nakarmić króliczka co wbrew pozorom nie było na wsi tylko w centrum Krakowa.







16 komentarzy:

  1. Sweterek jest taki śliczny i przykuwający uwagę, że ledwo zauważyłam króliczka :)
    Martynka wygląda przeuroczo w tym sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i idealnie pasuje na nadchodzącą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek. Bardzo ładny kolor i wzór.
    Na modelce wygląda super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna plisa i ładnie się układa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Modelka prezentuje go w pełnej krasie, super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny sweterek :)) A modelka Cuuudna :)) Ale Niunia juz urosla ,nieemozliwe :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny! Kiedy ja się nauczę robić od góry?! A modelka niezwykle urocza!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda super, kiedyś się nauczę :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sweterek,mnie druty nie lubią:(

    OdpowiedzUsuń
  10. good topic thanks for post for sharing on website ..




    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...