poniedziałek, 22 maja 2017

Filcowe warzywka

Witajcie,w końcu pogoda łaskawie nam odpuściła więc czas na pracę w ogrodach i na balkonach :-). Stąd też pomysł na filcowe warzywka dla naszej Martynki. Do tej pory powstała marchewka, pietruszka i buraczek. Inspirację znalazłam na blogu:
http://whilewearingheels.blogspot.ie/p/i-heart-fake-food-tutorials.html
Pomysł na oryginalne liście buraczka zaczerpnęłam ze strony:
http://tipy.interia.pl/artykul_19036,jak-zrobic-rabate-dla-dziecka-z-filcu-i-pudelka,5.html
Koszyczek na warzywa kupiłam kiedyś w Ikei. Martynka bardzo chętnie bawi się warzywkami, pomagają jej one w poznawaniu kolorów i nazw warzyw oraz "gotowaniu zupy" :-). A Wy macie swoje ulubione zabawy z dzieciństwa? Dzień Dziecka się zbliża więc może warto przygotować zabawki własnoręcznie, a później bawić się nimi wspólnie z dzieckiem. Pozdrawiam Was serdecznie!




13 komentarzy:

  1. Rewelacja :) Jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, buraczek mnie zachwycił. Chętnie wykorzystam Waszą inspirację. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te warzywka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne warzywka :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te warzywka. :) Przypomniały mi, że dawno nic z filcu nie stworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne warzywka.
    Mojemu smykowi na Dzień Dziecka zrobiłam dinozaura :)
    Teraz tylko czekam czy się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na wiosenna dekorację!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne warzywka :)) My dostalismy komplecik Pizzy i ciasto od znajomej kolezanki blogerki :)) Super sprawa :)) Moja zabawa z dzecisntwa hmm chyba guma do grania na dworze :))) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to robicie! Sama wolałabym takie zabawki dla swojego dziecka niż te śmierdzące, chińskie plastiki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...