poniedziałek, 24 października 2016

Rękawiczki-misie robione na drutach

Maleńkie rękawiczki dla Martynki są bardzo potrzebne na jesienne spacery. Zrobiłam więc z białego akrylu na drutach pończoszniczych nr 2,5 parę miśków. Rękawiczki z jednym palcem mają doszyte uszy i wyhaftowaną buźkę. Podobny wzór wykorzystałam już robiąc rękawiczki-myszki dla noworodka, które zobaczyć możecie tutaj. Już niedługo zaprezentuję kolejne wesołe rękawiczki dla dziecka bo bardzo mi się podobają i sprawiają wiele radości. A Wam jak się podobają misie?





7 komentarzy:

  1. Rekawiczki Sliczne :))) A Martynka jest Cuuudna :)) Pozdrawiam Was cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie są takie rękawiczki na malutkich rączkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Aż mi żal, że nie mam komu podobnyhch zrobić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet, sama muszę dla mojej gwiazdy rękawiczki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności :-) Cudne rękawiczki - idealne :-)
    Martynka jaka już dużo... śliczna dziewczynka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze rękawiczki dla ślicznej modelki.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...