poniedziałek, 21 marca 2016

Pisanki z haftem temari

Przed Świętami Wielkanocnymi, jak każdego roku, muszę wykonać choć kilka nowych pisanek. Od kiedy poznałam haft temari, to głównie tą techniką zdobię jajeczka, które są dekoracją mojego świątecznego stołu. Wzory z zeszłych lat zobaczycie tu i tu.Tegoroczne pisanki są małe, mają ok. 6 cm, więc idealnie pasować będą do koszyczka. Niedziela Palmowa przebiegła u nas pod znakiem chmur i wiatru, miejmy nadzieję, że Święta będą słoneczne i ciepłe czego już teraz Wam życzę.
A przy okazji to miłego pierwszego dnia wiosny! :-)




9 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale wydają mi się niesamowicie skomplikowane do wykonania, jednak efekt jest oszałamiający! Pierwszy raz spotkałam się z tą techniką, ale jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pisanki zrobiłaś:) szkoda że ja nie znam tej techniki:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są :) nie znałam tej techniki, a jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne i niesamowite.Jesteś bardzo zdolna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite :) wyglądają bajecznie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam tą metodą zrobić choć jedną pisankę - niestety, nie dla moich słabych oczu ten haft.
    Efekt pisanek znakomity. Piękne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakie cudne,kolorowe jajca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...