czwartek, 21 maja 2015

Poduszka żółw z kwiatów afrykańskich

Wzór kwiatów afrykańskich wykorzystałam aby zrobić żółwia, a konkretnie górną część jego pancerza. Różne odcienie zieleni, nieco beżu i bieli to kolory akrylu użyte tym razem. Szydełkiem nr 3 wykonałam 7 sztuk kwiatków całych i 6 sztuk połówek. Dolną część rozpoczęłam także kwiatkiem a dalej są słupki przerabiane w okrążeniach. Główkę, nóżki i ogonek zrobiłam półsłupkami. W środek włożyłam okrągłą poduszkę o średnicy ok. 40 cm. Całość ma długość 60 cm.
Żółwik ma już za sobą pierwszą wycieczkę w plener i chyba mu się podobało.





10 komentarzy:

  1. no żółwia to jeszcze nie widziałam z afrykańskich... cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuuuuuuuudny jest! wzorek sam w sobie jest super, ale na żółwiku wygląda po prostu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest a ja widziałam takiego żółwia o średnicy 1 mtra:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo radosny żółwik:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny żółw - a szyję wsadzałaś coś usztywniającego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten żółwik . Bardzo lubię wzór afrykańskich kwiatów.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeeeej :) Twoje wpisy są po prostu mega :) Nie no, jestes najlepszym blogerem jakiego do tej pory spotkałem, naprawdę :) Chcialbym wiedziec co jest tajemnica tych Twoich swietnych wpisow, ale watpie, zebys ja zdradził :P Chcialbym Ciebie więcej poczytac, jest może jeszcze jakieś inne miejsce gdzie pisujesz, czy niestety robisz to tylko tutaj? :p Proszę o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, ale świetny :) Kurde, stary gość już ze mnie ale nie pogardziłby takim towarzyszem gdzieś w salonie :P Poważnie pisząc, wnuczce to by się tak oczy świeciły na tego żółwika, że znalazłby zapewne nowy domek. Pięknie wyszedł, pomysł z użyciem kwiatów bardzo kreatywny. jaki zwierz następny ? serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...