poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wyniki Candy i Aniołki

Zabawa, którą dla Was zorganizowałam dobiegła końca. Za udział, miłe komentarze i odwiedziny dziękuję uczestnikom. Właśnie przeprowadziłam losowanie i mamy szczęśliwą zwyciężczynię. Została nią Szydełkowa Mama. Bardzo Ci gratuluję i mam  nadzieję, że drobiazgi przydadzą się w Twoim domu :-). Proszę o kontakt na e-maila w celu umówienia się na przekazanie drobiazgów.



A teraz ... Aniołki, które wykonałam w związku ze zbliżającymi Świętami. Mam nadzieję, że to dobry początek świątecznych robótek.


5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. aleez szkoda :(:(:( Gratulacje dla Szczesciary :) Pieknie szydelkujesz :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :) No i oczywiście dziękuję za zabawę. A aniołeczki są fajowe, a zwłaszcza ten z dzwoneczkami. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Szydełkowej Mamie :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej dziękuję bardzo, nie spodziewałam się tego, ale cieszę się szalenie, bo w totka nie mam tyle szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...