poniedziałek, 1 maja 2017

Czapeczka w sówki robiona na drutach

Pogoda nas nie rozpieszcza i dlatego, zamiast robić letnie kapelusiki musiałam wydziergać czapeczkę, która jest taką przejściową, nieco cieplejszą. Materiał to akryl 100%, druty z żyłką nr 3,0. Czapeczkę rozpoczęłam od plisy z warkoczyków, dalej jest rząd sówek i część ze zdejmowanymi oczkami dla ukształtowania główki. Sówki są małe zrobione na bazie ośmiu oczek. Martynka jest zadowolona z czapeczki i jak widać lubi ją nosić. Rozpoczął się maj, mój ulubiony miesiąc, liczę, że mnie nie zawiedzie i będzie piękny, pogodny, pachnący bzem.





7 komentarzy:

  1. Ładnie się czapka układa:) U mnie maj zaczął się słonecznie ale zimno.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna czapajka! Gratuluję pomysłu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHA super czapka ! Prosta i ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna czapeczka :)) I niunia jaka juz Cuudna Panienka rosnie :))) Ale czas leci. Pozdrawiam Was Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalna czapeczka i pięknie się układa - żal będzie odłożyć ją do szafy, by czekała na zimę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...