czwartek, 11 grudnia 2014

Ubranka świąteczne na kubeczek i łapka kuchenna

Nastrój świąteczny na dobre zagościł na blogach robótkowych. Mnie też się on udzielił. Ubrałam więc świątecznie prosty kubek.  Czerwona włóczka na tło i biała śnieżynka to jedna kubeczkowa kreacja zrobiona szydełkiem nr 3, druga zrobiona jest na drutach nr 3 i jej ozdobą są warkocze, Łapkę kuchenną zrobiłam na drutach nr 3.5 wrabiając wzór renifera. Tył łapki zrobiłam szydełkiem i także nim obrobiłam całość dodając pętelkę do powieszenia.





11 komentarzy:

  1. Wspaniałe ubranka na kubeczek :-) Doskonale nastrajają świątecznie :-)
    Łapka rewelacyjna - bardzo mi się podoba. Cudny renifer.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudności :-)
    masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez swiatecznie u Ciebie :) Takie drobiazgi a jak dodaja uroku w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny komplecik :))) W moich ulubionych swiatecznych kolorkach :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest ten renifer!

    OdpowiedzUsuń
  6. kawa czy herbata na pewno szybko nie wystygnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. Bardzo ładny renifer i razem z gwiazdką na kubku nastraja świątecznie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie świąteczne, w sam raz na Bożonarodzeniowy poranek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubranka na kubek cieplutkie czerwone świąteczne w komplecie z łapką ślicznosci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! wow :)
    NIEZAPOMNIANYCH ŚWIĄT ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńka! Szczególnie renifer ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...