poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczne etui na telefon

Etui szydełkowe na telefon to drobiazg, którego wykonanie jest bardzo proste i dlatego może być świetnym ćwiczeniem dla zaczynających zabawę z szydełkiem. Kolorowe etui zrobiłam z akrylu szydełkiem nr 3,5, natomiast do wykonania czarnego z metalizującą nitką użyłam szydełka nr 2,5 i nici bawełnianych. Podstawowe ściegi tu wykorzystane to półsłupki i słupki. Przy okazji pozdrawiam serdecznie szydełkomaniaczki i wszystkie robótkomaniaczki.




8 komentarzy:

  1. Ale fajne, kolorowe etui :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, a reniferek skradł moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renifer jest śliczny! :) Mając takie etui - co chwilę wkładałabym i wyciągała z niego komórkę, hihi :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ! Wspaniałości - podobają mi się wszystkie bez wyjątku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo ładne. Ten z reniferem podoba mi się najbardziej.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudne :))) Renifer jest Rewelacyjny :))) Ja Cie rowniez Serdecznie Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...