poniedziałek, 15 lutego 2021

Ubranka dla Barbie robione na drutach

 Witam. Wczoraj laleczka Barbie dostała nową sukienkę z dużym sercem. Zrobiłam ją na drutach nr 3 zaczynając od góry, a serce to szydełkowa aplikacja. Nasze dziewczynki bardzo lubią bawić się laleczkami, często je przebierają i w związku z tym ubranka dość szybko się niszczą. Postanowiłam z różnych resztek włóczek uzupełniać szafę laleczkom. Wykonałam jeszcze drugą sukienkę też metodą robienia od góry w kolorze malinowym. W planach mam kolejne i materiału, po kilku latach realizowania mojego hobby, nie zabraknie.






2 komentarze:

  1. Bardzo ładne. Ewidentnie masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo tak - dzierganie dla lalek mocno wciąga! Ja też uwielbiam robić takie miniaturki na szydełku lub na drutach:))
    Piękne sukieneczki zrobiłaś!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...