poniedziałek, 26 września 2016

Szydełkowa sukienka na Chrzciny wraz z dodatkami

Na Chrzest naszej Martynki postanowiłyśmy jak najwięcej rzeczy wykonać własnoręcznie. Dziś prezentuję Wam sukienkę, czapeczkę, opaskę i buciki szydełkowe oraz bolerko zrobione na drutach. Wykonanie sukienki zajęło mi najwięcej czasu. Zaczęłam ją od góry szydełkiem nr 1,75, wzory są różne, najpierw wachlarze, później ananasy. 21 kwiatków i wstążka dopełniają całość. Z białej satyny uszyłam haleczkę. Czapeczkę i opaskę także zrobiłam wzorem ananasów. Bolerko z akrylu Red Heart Baby wykonałam na drutach nr 3 i obrobiłam wzorem muszelek szydełkiem nr 3,5.





12 komentarzy:

  1. Przepiękne!!Prawdziwa suknia małej księżniczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający komplecik! A maleńka wygląda w tym cudownie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z najpiękniejszych kompletów jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna! Mam Was w Mollie ☺ i chwalę się znajomym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Przepiękny komplet na niezwykłą okazję :-)
    Słodko w nim wygląda Martynka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Martynka wygląda bosko, jak na prawdziwego aniołka przystało. Przepięknie !!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo! Dzieciątko wygląda jak królewna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik, a sukieneczka jest najpiękniejsza, ma przecudny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik, a sukieneczka jest najpiękniejsza, ma przecudny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...