poniedziałek, 9 maja 2016

Candy urodzinowe!

Tak , tak mój blog ma w tym miesiącu czwarte urodziny!
Kiedy go zakładałam nie sądziłam, że blogosfera mnie tak wciągnie, a szydełkowanie i robienie na drutach stanie się już nie tylko pasją ale i pracą, którą uwielbiam.

I z tej okazji chcę się z Wami dzielić moja pasją i tym co mnie cieszy… więc dziś specjalnie przygotowana zabawa - Candy dla Was. 

Mam dla Was dwie nagrody. Pierwsza to poszewka na poduszkę o rozmiarze 40cmx40cm w warkocze wraz z dwoma motkami włóczki Red Heart, a druga to serwetka  - liść oraz dwa kordonki Kaja 15. 
Możecie je zobaczyć na poniższym zdjęciu :)
Myślę, że nagroda Wam się spodoba i chętnie się przyłączycie do zabawy!


A jakie są zasady? 

1. Pod poniższym postem zostaw komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie wraz z informacją czy wybierasz poszewkę czy serwetkę. 

2. Możesz napisać co najbardziej spodobało Ci się na moim blogu, a może coś zainspirowało. Jeśli prowadzisz bloga - zaproś mnie na niego - chętnie Cię odwiedzę :) 

3. Udostępnij zdjęcie informujące o zabawie (powyższe) na swoim blogu! 

4. Nie posiadasz bloga? Nic nie szkodzi! Zabawa trwa równolegle na Fanpagu

5. Jeśli mój blog Ci się podoba - będzie mi niezmiernie miło jeśli dołączysz do grona obserwatorów. 

6. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski. 

7. Zwycięzcę ogłoszę 30-go maja :)





Zapraszam do zabawy!

15 komentarzy:

  1. Serwetka jest przecudna! Zgłaszam się więc :)

    http://poplataniezwyszywaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka!!!
    Pomimo tego że takich liści zrobiłam już sporo, to żaden nie pozostał u mnie, więc przygarnę te ślicznego listka, no i kordonki :)
    4 lata blogowania - gratuluję i dalszych lat życzę!
    jjka07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Listek przepiękny, delikatny i bardzo elegancki :) Pozdrawiam i zycze samych twórczych dni :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego Zycze Ci z okazji urodzin bloga :)) Ciesze sie Bardzo ,ze do Ciebie trafilam ,ze moge podziwiac Twoje Piekne prace :))) Prezenty przygotowalas Piekne :)) I ciezko ,ojj ciezko wybrac :) Jednak Poprosze grzecznie poszewke , jest Piekna i zapewne baardzo przyjemna do wypoczywania :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Zycze Ci jeszcze wieelu nastepnych Udanych Lat Blogowania !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszewka w świetnym kolorze więc ją wybieram:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim życzę Ci kolejnych lat w blogosferze. Mam nadzieję, że będą jeszcze bardziej owocne w prace niż te, do tej pory. A jeżeli chodzi o to, co bardzo mi się podobało - to cóż - oczywiście wiele rzeczy. Na pewno zawieszki są w czołówce, naszyjnik kwiatowy, kominy i owieczkowe podkładki, które próbowałam wydziergać a niestety mi się nie udały. Ustawiam się grzecznie w kolejce za kordonkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego.
    Życzę Ci kolejnych lat w blogowym świecie.
    Ciężko napisać jedną rzecz, która się podoba, bo tworzysz wiele wspaniałych prac.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że ustawiam się w kolejce po poszewkę na poduchę. Jest fantastyczna :)

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego z okazji czwartej rocznicy blogowania i życzę kolejnych równie świetnych! Prace, jakie pokazujesz na swoim blogu, są zawsze wspaniałe, inspirujące, wykonane z niezwykłą starannością.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam bloga, więc biorę udział tylko na fp. Powodzenia dla pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspaniałej rocznicy! Życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania :-)
    Ja po prostu bardzo lubię do Ciebie zaglądać :-) Masz fantastyczne pomysły i perfekcyjnie je realizujesz.
    W związku z tym, że ostatnio mam lekkiego fioła na punkcie poszewek na poduszki - zgłaszam się właśnie po nią :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga.
    Życzę kolejnych owocnych lat blogowania.
    Pozdrawiam
    P.S nie biorę udziału w zabawie choć Twoja poszewka na poduchę mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jak ja mogłam nie zauważyć Twojego bloga:) a to już czwarta rocznica u Ciebie:)Wszystkiego Włóczkowego Ci życzę:)))) i oczywiście się zapisuje na poszeweczkę :)Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejnych lat blogowania ♥ Inspiracje czerpię od Ciebie garściami! Zapisuję się na poszewkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę, aby kolejny rok był równie owocny, jak poprzednie.
    Piękne prace tworzysz.
    Ustawiam się w kolejce po poszewkę.
    I zapraszam do mnie: http://picot-picot.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...