czwartek, 13 listopada 2014

Rękawiczki z kieszonkami dla dziewczynek

Zachęcona pochwałami mitenek dla dziewczynek pokazanych w poprzednim poście wykonałam rękawiczki z kieszonkami. Kolorystyka taka sama bo taki był wybór siostrzenic. Czerwone rękawiczki robiłam na drutach pończoszniczych nr 2 i 3, a niebieskie z grubszej wełny na drutach 3 i 4. Tego typu rękawiczki są bardzo praktyczne, wygodne i ciepłe. Chłopcy z mojej rodziny także dostali ode mnie takie rękawiczki w kolorze czarnym i  brązowym,  niestety nie udało mi się ich nakłonić do chwili spokoju, abym mogła zrobić zdjęcia, ale najważniejsze, że prezent się podobał .




12 komentarzy:

  1. Świetne rękawiczki! Sama się czaję właśnie na takie 2w1 dla moich panienek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno do Ciebie nie zaglądałam a tu tyle pięknych wyrobów. Rękawiczki i mitenki z poprzedniego postu są wyjątkowo śliczne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne - mitenki z "nakładkami". Ja, gdybym zrobiła takie dla siebie, to doszyłabym jeszcze małe guziczki, by zapinać te "nakładki" do rękawiczek :))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziaśne - sama mam takie, tylko, że z polaru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają wspaniale i rzetelnie :o) Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno bardzo cieplutkie!I jakie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku jakie fajne.
    Chciała bym takie zrobić siostrzenicy ale brakuje mi czasu i przełamania niechęci do robienia paluchów jest większa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Jest nam bardzo miło.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...